27 Ekim 2012 Cumartesi

giveaway: lacoste goa collection


Ama arkadaşlar iyidir. Arkadaşların başarılarıyla mutlu olmak, daha zor olanı olsa bile, beni en çok besleyenidir her zaman. Zaman demişken, geçip gidiyor ve ben buna çok takılıyorum. Yine de geri dönüp baktığımda, geçip gittikçe zaman, yanıma kalanın, dostlarım olduğunu görüyor, mutlu oluyorum. İşte o yüzden, diyorum ki, hem kendime hem de sizlere, zamanı kafaya değil de, koluna takmalı insan. 

Doğru bildiniz :) Konumuz esasen saat. Ve hediyesi saat olan bir çekiliş evet. Arkadaş ne alaka diyenler içinse, çok sevdiğim bir arkadaşımın (arkadaş kelimesi bazen nasıl da yetersiz kalıyor), bir markayı, sıfırdan eline alışına tanığım şu sıralar. Ve onun heyecanı, ister istemez beni de sarıyor. Heyecanlandığım her konuda yaptığım gibi, yine bloguma koşmak, bu heyecanı burada paylaşmak geliyor içimden. Artsın ve heyecan yerini mutluluğa bıraksın diye. 

Ve daha fazla uzatmadan, sizi önce hediyemin görseliyle, sonra da detaylarıyla başbaşa bırakıyorum. 


Hep en çok beğendiğim şeyler, renkli olan, ama daha minimal bir tasarıma sahip objeler. Lacoste ise, uzun zamandır favori saat markalarımdan biri. Eğer siz de, bu saatleri benim kadar beğendiyseniz yapmanız gerekenler şunlar: 

* blogumun takipçisi olmanız
* Lacoste saatlerinin Türkiye resmi distribütörü Günsal Saat'in yeni markası 88 Rue Du Rhone'u twitterda takip etmeniz (link)
* renk seçiminizi ve mail adresinizi yorum olarak bu postun altına bırakmanız. 

Başka bir zorunluluk yok. Ancak bloglarınızda (blogu olmayanlar twitter ve facebookta da duyurabilirler) bu çekilişi duyurarak, +1 katılım hakkı elde edebilirsiniz. 

Çekilişe 2 Kasım Cumartesi Akşamı saat 24.00'a kadar katılabilirsiniz.

Herkese bol şans :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder