27 Şubat 2013 Çarşamba

Yakalık ve Çekiliş



http://derya-delen.blogspot.com/2013/02/yakalk-ve-cekilis.html?spref=bl


Burda dergisinin Ocak sayısından ilham alarak birde böyle bir deneme yaptım..doğrusu elimin daha çok kırılması lazım iğne iplık kumas konusunda..3,4,5,6 ..ncı denemeden sonra işte sonuç..içinde tela kullandım.. iki parçayı ters  olarak makinaya geçip, düz çevirince süslemeye hazır oldu.. artık artan kumaşlarım çöpe gitmeyecek , seviniyorum.

Sayfa ve isim değişikliklerim oldu..bu halini daha çok sevdim..,, ve son yazımda artık bir çekilişle buraya geleceğimi yazmıştım.,, sayfam 2. çekilişi için hazır. hediyeler;

sayfa resimleri konusunda yazı ve resimler bir türlü dengeli yerleşmiyor son zamanlarda..daha önce bunu yaşamıyordum.., neyse lcw bu ekru renk ayakkabılar 38 numara ayakkabı giyen şanslı kişinin olacak ..
ve..
Glıster AMWAY .. ferahlatıcı ağız spreyi. , 250 kez püskürtülebilir..ağız içi sağlığını korur.  ve koku moleküllerini hedef alır..cepte taşınabilir boyuttadır.


Çekiliş 27 şubat çarşamba gecesi sona erecektir.
hediyeler; 38 numara ayakkabı ve glister ağız spreyi.
katılımcılar mail adreslerini belirttikleri yorumlardan ve sayfayı takipte olarak  Mrs.Ruzgar çekiliş haberi nin  bloglarında paylaşımlarından   sonra listeme dahil olacaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder