4 Ağustos 2012 Cumartesi

stil direktoru ve marcatelli shoes


LÜTFEN ŞARTLARI DİKKATLİ OKUYUP YORUM BIRAKINIZ! 5 kişi aşağıda kolajını yaptığım 18 ayakkabıdan istediği birine sahip olacak. Altını çizelim clutchlar dahil değil sadece ayakkabılar...


Yarışmaya katılmak için yapılması gerekenler:


Yorumlarda ADSIZ seçseniz bile rumuz belirtmeyi unutmayın.
Unutmayın ki; hak geçmesin diye her yorumu tek tek kontrol ediyorum.
Şartları belirttiğim gibi yerine getirmeden yorum yazanlar geçersiz sayılacak.
  1. Marcatelli'nin Facebook sayfasını beğenmeniz. (Firma yoruma beyan ettiğiniz linkleri kontrol ediyor.)
  2. Bu yazımın linkini Facebook duvarınızda paylaşmanız.
  3. Bu yazıma İSTİYORUM diye yorum yazmanız, (Hangi ayakkabıyı istediğinizi belirtmenize gerek yok)Yorum yazarken paylaştığınız, yazdığınız yazıların linklerini de yoruma eklemeniz, (yani paylaştım, yaydım şeklinde yorumlar elenecek.)

  4. Blogu olanlar bu yazımı BLOGLARINIZDA hediye verilen ürünlerin görseliyle beraber yazmanız.
  5. Marcatelli Twitter hesabını takibe alarak @MarcatelliShoes ve @stildirektoru yazarak yarışmaya katıldığınızı beyan etmeniz.

    TWITTER İÇİN ÖRNEK:

    Marcatelli Shoes yarışmasına katıldım. @MarcatelliShoes ve @stildirektoru

► 20 Ağustos 2012'de yorum alanını kapatıp, random.org sitesiyle şartları 1/1 yerine getirenler arasından, belirlenecek olan şanslı beş kişiyi yeni bir yazıyla açıklayacağım.

Sonrasında, sizlerden istediğiniz ayakkabıyı ve ayak numaranızı belirtmenizi isteyerek, ürünleri adresine yollatacağım .)
Herkese bol şans!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder