23 Ocak 2012 Pazartesi

Hediye Çekilişim :)

Merhabalar :) Öncelikle bu postu iki arada bir derede yazdığımı belirtmek isterim :) Twitter dan takip edenler bilir.Pazartesi günü en yakın arkadaşımın yanına Hatay'a gidiyorum.Az önce toplanırken makyaj dolabımda artık yer kalmadığını,dolaplardan taştığımı farkettim.. Sağda solda ne kadar ürün varsa toparladım.İhtiyacım olmayan bir sürü şey olduğunu farkettim.Dolapta durup bozulmayı bekleyeceğine birilerine hayrı olsun değil mi? :)
İzleyici sayım 500 e ulaşmadan çekiliş yapmayacaktım ama bu ürünlerin bozulup gitmesine gönlüm razı olmuyor.O yüzden güzel ve kocaman bir çekilişle karşınızdayım :))










Bol bol fotoğrafladım :) Bakalım neler gönderiyorum :)
Öncelikle Ispartaya gittiğimde aldığım Gülçiçek güllü ürünler setini komple gönderiyorum.Hiç açılmadı gördüğünüz gibi kendi kutusunda..İçerisinde gül yağı,gül sabunu,güllü vazelin,Gül kolonyası,Güllü vücut losyonu,güllü el kremi,güllü vücut spreyi ve Güllü şampuan var :)

Tabi ki herkesin sevgilisi olan Bioderma H2o sensibio..Hakkındaki yazımı okumak için tık tık..Bu üründen bende zaten iki tane vardı,Sevgili Bioderma bir tane daha yollayınca üç oldu :) Ben hala kendiminkini yarı edemedim,çok bereketli bir ürün.Üçüncü size kısmetmiş :) Hiç açılmadı..

She parfüm ve deodorant seti..Bu da bana Sevgili She kızlarından geldi ama ben şeker kokusundan nefret ettiğim için kullanamıyorum.Bu da kutusunda duruyor hiç açılmadı..

Oriflame papatya kokulu duş jeli..Hem kendim hem kaynanam Oriflame üyesi olunca bu duş jelinden elimizde hediye olarak geleniyle,indirimli alınanıyla bayağı bir birikti.Birini size yollamak istedim.Ben kullandım gayet güzel köpüren bereketli bir ürün kendisi..Hiç kullanılmadı..

Markasını adını sanını bilmediğim bir far seti..Bu ürün bana doğum günümde geldi.Ben kullanmayacağım için boşuna yer kaplıyor.Size de kullanın diyemiyorum tam markası "Kiss Beauty" hiç duymadım..Farlar çok pigmentli ama benim kullanabileceğim bir ürün değil.Sizde ister kullanırsınız ister kullanmazsınız tam birşey diyemeyeceğim :)

Protex el temizleme jeli.kullanılmadı..

Maybelline Mascara..Bu benim kendi rimelim en fazla on kere kullanmışımdır.O kadar çok rimelim var ki kuruyup gidecek.Bari kullanabilecek birine gitsin :) Yazısı için tık tık..

Hobby saç spreyi..Hobby'den gönderilen kutudan çıkmıştı.Elimde kocaman taft var ve çok sık kullanmıyorum.Kalabalık etmesin :) Hiç kullanılmadı :)

Şelale gül suyu..Hiç kullanılmadı..Rosense stoklarımı eritmeye çalışıyorum hala..

Kirpik Kıvırıcı

Göz ve dudak kalemleri için kalem açacağı

Sephora sample ürünler (makyaj,bazı,fondöten,tek kullanımlık farlar)

Watsons yeşil maske sample ürün..Elimdeki yeşil maske,kil maskeleri,limonlu maskeler hala duruyor..Bunu elden çıkarmak istedim.Hiç açılmadı..Yazısı için tık tık..

Avon Gold serisinden kırmızı ruj..Hiç kullanılmadı..

Alix Avien lip gloss seti..Bende zaten vardı.Alix aiven de aynı rengi yolladı fakat glosslardan biri yolda gelirken kırılmış..Bu durumu bildirince tekrar yolladılar o da aynı renk çıktı elimde üç tane olunca birini size vermek istedim.Hiç kullanılmadılar..

Oriflame Very me Glosslar..Bunları bir kez swatch için açtım.Bir kere kullandım yapış ypış mı değil mi test etmek için..Meyveli kokuları çok güzel..Elimde zibilyon tane gloss olunca bunları size göndermek istedim..Yazısı için tık tık..

Ve çeşitli ojeler..Mavala,golden rose,pastel,alix avien,sephora..Ojeden nefret ettiğimi defalarca kez söylemiştim..Bunlar firmalardan,arkadaşlarımdan,ordan burdan gelen ojeler..Hepsini size yolluyorum..Kalabalık etmesin :)


Gelelim bu kocaman hediye paketini nasıl kazanacağınıza???

1.Zorunlu şart..Bloğumun izleyicisi olmak..İzleyici olmayanların katılımları dikkate alınmayacaktır.(+1 Hak) (sağdaki bu siteye katılın kısmından :)
2.Facebook sayfamı beğenmek.(zorunlu şart) (+2 Hak) (sağdaki facebookta beğenin butonundan otomatik olarak beğenebilirsiniz)
3.Facebooktan çekilişi duyurma (+3 Hak)
4.Twiter izleyicim olma ve twitterdan duyurma (+2 hak) /sağdaki beni twitterdan takip edin butonuna tıkladığınızda twitter hesabımı bulacaksınız :)/
5.Blogda duyurma (+3 Hak) Blogroll eklemesinde ilave (+2 hak) kazanacaksınız...

Aşağıdaki formu doldurarak gerekli bilgilerinizi giriniz.Tüm bilgiler gizli kalacaktır.Çekiliş sonucu Random.org ile belirlenecektir.Sadece yurt içine gönderim yapılacaktır.Kargo ücreti tarafımdan ödenecektir.Sorusu olanlar karbeyaz0733@hotmail.com a mail atabilirler..

Son katılım tarihi 14 Şubat.. Herkese bol şans..

Aşağıdaki formu doldurmak zorunludur..Yorumlar dikkate alınmayacak ve yayınlanmayacaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder